Siła współpracy marketingu i sprzedaży

Siła współpracy marketingu i sprzedaży

Można by pomyśleć, że koordynacja działań marketingowych i sprzedażowych dotyczy wyłącznie generowania leadów. Można by pomyśleć, że przekazywanie potencjalnych leadów z działu marketingu do sprzedaży jest jedyną okazją do współpracy między tymi dwoma zespołami. Można by pomyśleć, że jeden dział…

Marketing Automation: 6 sposobów jak branża produkcyjna może zyskać

Marketing Automation: 6 sposobów jak branża produkcyjna może zyskać

Firmy produkcyjne od lat starają się znaleźć sposoby na automatyzację swoich procesów. Automatyzacja, niezależnie od tego, czy chodzi o zarządzanie procesami front-office i back-office za pomocą ERP, czy śledzenie relacji z klientami za pomocą CRM, napędza rozwój branży produkcyjnej. Jednak…

Jak zresearchować potencjalnego klienta w 3 minuty z SugarCRM?

Jak zresearchować potencjalnego klienta w 3 minuty z SugarCRM?

Zanim zadzwonisz do nowego potencjalnego klienta, najprawdopodobniej będziesz żonglować zakładkami – przekopując się przez LinkedIn, strony firmowe, media społecznościowe, rekordy CRM i wątki e-maili. Jest to męczące i nieefektywne. A gdy brakuje krytycznego myślenia, rozmowa może źle…

Jak alerty Cross-Sell pomagają sprzedawać więcej?

Jak alerty Cross-Sell pomagają sprzedawać więcej?

Dla zapracowanego przedstawiciela handlowego ustalenie, na czym się skupić, może być najtrudniejszą częścią dnia. Mając dziesiątki kont do zarządzania i zbyt wiele danych rozproszonych w zbyt wielu narzędziach, łatwo jest utknąć. Kończy się to marnowaniem…

1219