Jeśli zajmujesz się sprzedażą terenową, Twoim biurem jest samochód i kawiarnia lub hol w siedzibie klienta. A telefon? To Twoje centrum dowodzenia. Aplikacja mobilna SugarCRM została stworzona z myślą o przedstawicielach handlowych takich jak Ty – zawsze w ruchu,…
Jak szybko szkolić przedstawicieli handlowych za pomocą SugarCRM
Jako lider sprzedaży chcesz aktywnie współpracować ze swoimi zespołami, ale rzeczywistość często wygląda inaczej. Zamiast strategicznych rozmów, sesje coachingowe mogą zmienić się w aktualizacje statusu – Twoi przedstawiciele handlowi powtarzają szczegóły dotyczące klientów,…
Inteligentniejsza sprzedaż dla dystrybutorów i hurtowników produktów spożywczych
Jeśli zajmujesz się dostarczaniem produktów spożywczych i napojów do restauracji, sklepów detalicznych lub klientów z branży hotelarskiej, wiesz, jak trudne jest to zadanie. Jedno spóźnione zamówienie, jedna stracona okazja do dodatkowej sprzedaży lub jeden klient,…
Jak rozwiązać trzy największe problemy branży samochodowej przy pomocy SugarCRM?
Jeśli jesteś dystrybutorem części samochodowych, znasz tę sytuację: Twoje marże są pod presją, przedstawiciele handlowi są przytłoczeni rozbudowanymi listami produktów, a najlepsi klienci mogą zniknąć bez śladu. Branżą staje się coraz trudniejsza nie łatwiejsza – rosną kosztu towarów,…
Siła współpracy marketingu i sprzedaży
Można by pomyśleć, że koordynacja działań marketingowych i sprzedażowych dotyczy wyłącznie generowania leadów. Można by pomyśleć, że przekazywanie potencjalnych leadów z działu marketingu do sprzedaży jest jedyną okazją do współpracy między tymi dwoma zespołami. Można by pomyśleć, że jeden dział…
Marketing Automation: 6 sposobów jak branża produkcyjna może zyskać
Firmy produkcyjne od lat starają się znaleźć sposoby na automatyzację swoich procesów. Automatyzacja, niezależnie od tego, czy chodzi o zarządzanie procesami front-office i back-office za pomocą ERP, czy śledzenie relacji z klientami za pomocą CRM, napędza rozwój branży produkcyjnej. Jednak…
Jak poprawić zadowolenie klientów dzięki feedback loops?
Ponieważ firmy zawsze dążą do podniesienia poziomu CX, sensowne jest, aby brały pod uwagę opinie klientów. Ale w jaki sposób firmy mogą skutecznie wykorzystać opinie klientów, aby podnieść poziom swoich produktów i usług? Poprzez CRM…
Jak zresearchować potencjalnego klienta w 3 minuty z SugarCRM?
Zanim zadzwonisz do nowego potencjalnego klienta, najprawdopodobniej będziesz żonglować zakładkami – przekopując się przez LinkedIn, strony firmowe, media społecznościowe, rekordy CRM i wątki e-maili. Jest to męczące i nieefektywne. A gdy brakuje krytycznego myślenia, rozmowa może źle…
Podnieś poziom sprzedaży, marketingu i usług dzięki SugarCRM i generatywnej sztucznej inteligencji
Generatywna sztuczna inteligencja to najnowsza technologia, która od pewnego czasu znajduje się w centrum uwagi. Jak można się było spodziewać, znalazła ona miejsce w operacjach wielu firm. Według niedawnego raportu McKinsey Digital, około 52% wartości,…
Jak alerty Cross-Sell pomagają sprzedawać więcej?
Dla zapracowanego przedstawiciela handlowego ustalenie, na czym się skupić, może być najtrudniejszą częścią dnia. Mając dziesiątki kont do zarządzania i zbyt wiele danych rozproszonych w zbyt wielu narzędziach, łatwo jest utknąć. Kończy się to marnowaniem…
Jak nowoczesne systemy CRM eliminują wyzwania technologiczne w branży produkcyjnej?
W ciągu ostatnich kilku lat pracownicy we wszystkich branżach zostali zmuszeni do dostosowania się i nauczenia się korzystania z bardziej złożonych technicznie rozwiązań. Wiele przedsiębiorstw przyjmuje zdalne miejsce pracy, ale wraz z tendencją do cyfryzacji czasami nadmiernie komplikują…
Chcesz doładować swój biznes? Oto 5 wskazówek dotyczących strategii marketingowej B2B
Marketing B2B nieustannie się zmienia. W tak dynamicznej przestrzeni naturalne jest, że firmy muszą radzić sobie z wieloma wyzwaniami i szansami, które pojawiają się na ich drodze. Jednak budowanie spójnego i konsekwentnego wizerunku marki staje się niezwykle…